Monday, June 20, 2005

Kampala

Sele ko se je pokazal nov dan, je Afrika pokazala svoj pravi obraz! Ko sva se vceraj zvecer vozila v temi iz letalisca nisva veliko videla, danes pa... Ker stanujeva v hostlu malo ven iz samega centra Kampale, morava vzeti do mesta matatu (kombi). Promet je pa izredno gost, mesto je pa prasno (rdec prah v zraku). Teh matatujev je ogromno, in v mestu nastane pravi prometni zamasek. OK, poleg kolicine je zanimiva tudi cena - v eno smer 300Usch (recimo, da 36 SIT), v drugo smer pa 700... Zakaj ne vem, te africani imajo svojo logiko... Imajo pa dva zelo velika "taxi parka", od kamor se lahko pelje prakticno kamorkoli po ugandi...

Samo mesto ni nic posebnega... Kot sem ze omenil, veliko prahu in ogromno matatujev (sicer ni okolju prijazno, ampak ce pomislim, v vsakem matatuju se pelje po 10-15 ljudi, pri nas pa eden), ogromno ljudi, vse skupaj pa deluje kar varno. Ljudje so ful prijazni, in nic kaj vsiljivi, kot so bili na Kubi. Seveda se je popoldne ulilo za cirka eno uro. In potem... ves tisti rdeci prah je ratal rdece blato :)

Proti veceru (tukaj se stemni ob 19h) gremo z eno irko do bliznje cerkvice, od koder je menda super razgled na Kampalo. Gremo mimo sole, in verjetno v zivljenju se nisem obljubil toliko ljudem (solarckom), da jim bom pisal email. Nekateri so se hoteli slikati in potem svojo fotko po mailu... Ocitno internet prihaja tudi v najbolj odrocne kraje - menda imajo internet kar v soli. Zanimivo in zabavno. In predvsem lepa izkusnja...

Kako naprej? Ocitno je situacija na severu Ugande stabilna, zato greva jutri za nekaj dni do Murchinson falls, - na prvi krajsi safari... V cetrtek prideva nazaj, in ce bo sreca ze v petek ujameva bus v Kabale, ki lezi tik ob meji z Ruando in bo tudi najino izhodisce za gorile... Tam bova par dni ob jezeru in verjetno bova obiskala Ediriso, to je dobrodelno organizacijo, ki jo vodi slovenec Miha.

Dovolj za danes. Zdej ne bo neta par dni.

PS: Luka, cestitam... Ocitno je v nasem sektorju res nekaj posebnega, da se tako dobro skriva skrivnosti :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

matty,
krasno, da sta srecno prispela v Afriko! js sm pa prejsnji teden prispela v GO - tako, za en par dni. Ce mi poves stevilke lahk grem spilat loto zate.... N.B.: zaracunam 15% od zadetka :)