Friday, November 24, 2006

Prihod v Laos in veliko razocaranje

Takole... pa sem v Laosu. V Luang Prabangu... to je dobra novica. Slaba novica pa je, da ni mojega rukzaka, niti nic ne kaze, da bo v naslednjih dnevih tudi prisel. Da grem od zacetka.

Kot prvo so nekaj zakomplicirali v Trstu, v smislu, da ne morejo prtljago cekirat do Luanga. Ok, v Rimu je potem nekoliko nekompetentna usluzbenka precekirala pritljago do Luanga, in ze tam sem imel slab obcutek. In res, grem v Bangkoku vprasat kje je moja prtljaga, oni pa da nic ne vedo in da jo iscejo. In ista zgodba se potem 4-5x ko grem vprasat. Vedno, not yet found, please come later. Vglavnem, namesto, da bi v Bangkoku na transferju prijetno pocival (je le 6 ur razlike) sem se moral ukvarjati s prtljago. Ocitno bi res moral iti ven (in pac placati se eno vizo), saj bi bil tako vsaj preprican, kje je (oz. ni). Do 10h (pristali smo ob 5:30 po tajskem casu) seveda rukzaka niso nasli... in vedno manj imam upanja, da ga bodo nasli... sicer bomo videli jutri...

Sej, cunje se dajo nadomestiti, in tukaj si bom brez problema nakupil majice, hlace in spodnje perilo. Ni mi pa vseeno za potujoco lekarno (na sreco sem imel vsaj antimalarike) elektroniko, saj sem imel tam vse polnilce in rezervne baterije, sedaj pa seveda ne morem vec normalno uporabljat niti fotoaparata... Eh, kaj mi sedaj pomaga vsa ta tehnika, ce pa ne bo energije ki bo to poganjala... da ne govorim o lucki, lonely planetu, in podobnih zadevah. Ne vem, jutri bom videl kako in kaj. Ce na jutrisnjem letu opoldne v Luang ne bo mojega rukzaka ga po moje ne bom vec videl... Vsaj ne na tem potovanju... Sicer pa sem ze gledal, kaj bi kupil... :) in pravzaprav vse razen elektronike in zdravil lahko nadomestim tukaj... sicer bom zgledal smesno, ampak ok :)

Anyway... ta neprijetna dogodivscina je prevladala nad vsemi lepimi vtisi iz Luang Prabanga. Zanimivo mestece, okoli katerega se vije Mekong. Po pravici sem danes rahlo zmatran, saj nisem normalno spal ze kar nekaj casa, pot sem pa je trajala prakticno 26 ur...

Nauk zgodbe pa je... nikdar vec ne letim preko italija ali uporabljam katerokoli italjansko firmo, se pa manj pa China Airways... Sicer pa jutri je nov dan, mogoce bo prinesel kaksno dobro novico...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home