Saturday, November 25, 2006

Luang Prabang




Ja, do danes zjutraj je slo vse narobe. Najprej prtljaga, potem pa se zelo annoying sosedi. Ti se hoces odpociti po vec kot dnevnem popotovanju, sosedi americani pa hocejo zurat (ok, pridejo iz zura) ob treh zjutraj. Nic ne bil problem, ce le stene ne bi bile lesene in resnicno tanke... skoraj vidis skozi... obcutek imam, da to potem se bolj odmeva. En daljsi in glasnejsi pogovor je potem sledil se cez uro, visek pa so dosegli ob petih... vglavnem... od prijetne noci potem ni bilo nic...

Zato je bil pa toliko bolj prijeten izlet do bliznjih slapov Kwang Si... ja, no 40km oddaljenih, po ne najboljsi cesti. Izlet je bil se celo adrenalinski, saj je tuk tuk dozivel nesreco... heh... guma ni pocila, ampak je skoraj odpadlo celo kolo... ocitno je os dokoncno rekla svoje. In voznik ne bi bil voznik, ce ne bi probal ali bi mu uspelo zadevo popraviti, na sreco pa je bilo na hitro nepopravljivo... Na sreco v roku tricetrt ure pride zamenjava (siguren pa sem, da pokvarjeni tuk tuk ze to popoldne spet vozi turiste). Glede slapov pa... sinje modra barva vode, zjutraj se celo nekaj meglic, prav misticno. Spodaj pa tolmuncki, kjer se da kopat... res pa je, da je voda zame malo mrzla...

Po izletu me je cakala neprijetna zadeva... na letalisce vprasat ali pritljaga je ali ni... in po dveh dneh koncno dobra novica... rukzak me caka, in cas je za akcijo :) Jutri naprej...

Torej... moje mentalno stanje se je v Luangu sedaj izrazito izboljsalo... pa se samo mestece mi je kar vsec... sicer je za moj okus le nekoliko prevec turisticno, ampak ok... je pa varno in zelo poceni...

ps: upam, da mi bo jutri uspelo poslati tudi kako mojo fotko...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ojla-ojla :-)

pa ja se ne bos odpravil iz Luang Prabanga ne da bi skocil v reko iz mostu (tistega -nekoc je bil edini tam naokoli- preko katerega se clovek pelje na slapove -in nazaj). kaj res ni nic frajerja v tebi??? in s cim pa se bos potem hvalil ??? ;-)))

mej se

Saturday, 25 November, 2006  

Post a Comment

<< Home