Saturday, July 07, 2007

Delhi aka Welcome to the jungle

Da nadaljujem tam kjer sem zadnjic koncal... Spal sem bolj malo, in ze je bilo treba zjutraj vstati... Voznja na letalisce nic posebnega, pravzaprav kar je bilo najbolj razburljivo, je bilo iskanje knjige za branje trekingu... Imel sem fiksno idejo kaj bi bral (ker sem seveda knjigo, ki sem si jo pripravil doma, doma tudi pozabil) knjigarna na letaliscu zalozena samo s sundom...Torej, na koncu je pristal v moji torbi roman o obsesiji 'The Zahir' od Paola Coelhota in potem se eno knjigo z naslovom 'The seven year icth'. Kaj pa vem, nekako blizu mi je tole... Sicer pa, ocitno sem bil res obupan, da sedaj govorim o knjigah :)

No, let v Amman... Hrana dobra, stevarda bi pa enkrat brcnil v rit zaradi prijaznosti. Zal sta oba leta nekoliko kratka in komaj zaspis te ze zbudijo zaradi pristanka. Tako je tudi drugi let iz Ammana v Delhi trajal samo 5 ur. In potem pilot naznani... dragi potniki, pristajamo na letaliscu Indira Gandhi, trenutna temperatura je 32C. Caki mal, ura je 5:30 v zjutraj in 32C??????

Yep, Delhi... hot and humid... welcome to the jungle... Pristali smo na zelo poseben dan... 777... menda je v Indiji norija! Porok na ta zelo simbolicen dan, torej 7 julij, 07... In ze voznja do Karol Bagha. Indija spet taka kot se jo spomnim izpred leta in pol... rikse levo in desno, obcasno kaksna krava... isto... samo malo bolj toplo :)

In potem kosilo... njam... nekaj kar sem cakal ze kar precej casa... Paneer tikka masala... ok, zdej sem imel v dveh dneh ze kar overdose indijske hrane :) Se dobro, da sem si na letaliscu v Evropi privoscil eno ornk pizzo...

Popoldne pa malo po Delhiju... se enkrat v Jamo Masjid (takrat ko sem zadnjic bil sem bil precej slabe volje zaradi fotoaparata), potem pa se v Rdeco palaco (Red fort). Po pravici povedano, je tista v Agri precej lepsa. Vsaj lepse poglede ima. Vglavnem nic zelo razburljivega. Ko bom spet v Delhiju bom imel se dva dni casa za taksne in drugacne zadeve, ogledovanje in pohajanje...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home