Sunday, January 08, 2006

James Bond in Udaipur


Fajn. Lep zacetek dneva. Riksar, ki me je zjutraj peljal na bus, si je naglas pel. Prava budnica, glede na to da je bilo mrzlo za pop***** :) Avtobus je bil tudi nekaj posebnega. Prvic doslej sem videl avtobus, da so na obicajni stopnji sedezi, zgoraj, kjer pa bi morala biti pritljaga, pa zasebni prostori in lezalniki... Skoda, ce bi to vedel, bi lahko celo pot lepo prespal.

Pa nic zato. Sedim z Indijcem, ki ima v Udaipurju svoj biznis. Kar niti ni vazno. Mi je pa povedal nekaj zgodbic z vizami. V USA ima namrec brata, pa ga je hotel obiskati (samo obiskati, saj mu gre biznis zelo dobro). No, na ameriski ambasadi je dvakrat zaprosil za vizo, in ob prosnji dodal 100US$. Obakrat so mu zavrnili prosnjo, in obdrzali denar. Iskreno upam, da slovenska ambasada v Delhiju ne dela podobno...

Skratka, po 7 urah sem prisel v Udaipur (verjetno bi hitreje, ce ne bi bus sel preko vasi in po makadamih, samo da bi se izognil placilu cestnine). Mesto je znano po jezeru in palacah na in okoli jezera. Med zvezde ga je pa izstrelil film Octopussy oz. James Bond. Najlepsa je palaca na otoku sredi jezera, kjer naj bi Octopussy tudi prebivala. Nekdanja palaca maharaj je danes luksuzen hotel, ki stane preko 300US$ na noc... Se obiskati ga ne mores, ce ne rezerviras sobe...

Sicer pa... James Bond se danes zivi v srcih (in rupijah) domacinov... Vsak dan v ene par lokalih predvajajo film... mogoce si ga grem pa zdej pogledat... Zakaj pa ne, noc bo se dolga, zjutraj me bo pa zbudil prav pogled na to palaco...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home