Thursday, January 12, 2006

Nazaj v Delhi


Indijski vlaki so fajn. Udobni in poceni. Imajo samo eno slabost - so preklemano pocasni.

Prvi spalnik na katerega sem sel iz Udaipurja je bil poln in OK. Z mano je bila indijska druzinica, ki je sla na izlet v Udaipur iz Jaipurja. Itak je bil pa nocni, tako da je bil hitro cas za spanje... Napovedan prihod vlaka v Jaipur je bil bil ob 6h. Pa sem si rekel, fajn, malo zamude, pa bomo tam ob 7 ali 8h... Jok brate odpade. Pridemo tocno :( Kar pomeni, da je svinjsko mrzlo in jest se nimam kam dati se kaksno uro ali dve.

Na sreco sem se peljal v "visjem razredu", oz. 3A, tako da sem imel mozen vstop v cakalnico za visje razrede. Vsaj nekje kjer je bilo vsaj priblizno toplo. Na postaji je bilo pa malo ljudi, se riksarji so spali ob 6h zjutraj... Po dremanju v cakalnici pridem ven sele ko je sonce kar visoko - tam okoli 9h... in na veliko razocaranje riksarjev hodim do centra. Pac, rabim nekoliko premikanja...

Jaipur center me je nekoliko razocaral. Pravijo mu "pink city", saj ima veliko procelij his roznato barvo. Kljub temu me pa mesto ni navdusilo tako kot Jodhpur. Pa se casa nisem imel, da bi sel na Tiger fort nad mestom...

Vglavnem. Po 8 urah je bil cas za vlak v Delhi. Zadnja postaja ni Delhi, tako da nisem smel zaspati - drugace bi se zbudil naslednji dan v Jammu, ki je ze skoraj v Kasmirju na severu Indije. Na moje presenecenje, nas vagon ni niti polovicno zaseden. Kljub temu imam tri sopotnike, "poslovneze"... Zelo zgovorni (kljub temu, da je bila njihova anglescina na zelo nizki ravni, ter da so mi nekaj casa govorili kar v hindujscini - jest pa nazaj v slovenscini) in vizualni - pravzaprav so delali vse kar se za prave indijske macote spodobi - torej, jedli, pili, smrcali, prdeli, pohrkovali, rigali, zvecili zacimbe in seveda pljuvali... Smesno :)

Ce sem imel s prvim vlakom (ne)sreco da je prisel pravocasno, pa je ta vlak zamujal v Delhi... in to ne malo... skoraj 2h... ko sem nekako tuhtal, je vlak vozil s povprecno hitrostjo malo cez 35kmh... Kljub temu, da je bilo ime vlaka Jammu Tawi Superfast express.... ocitno moras pri imenih vlakov zelo paziti... in je resnicno edini vlak, ki je dokaj hiter in brez vecjih zamud samo Shatabdi... ki ga pa zal ta dan ni bilo...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home