Wednesday, December 13, 2006

Chiang Mai

Nocni bus do Chiang Maia oz. takozvani VIP bus. Kao. Prej razpadajoca skripa, ki vozi enkrat hitro, drugic pocasi, kjer vse skriplje in kjer klima dela na -20C (v pozitivo mu stejem samo, da iz klime ne tece voda, tako da ni treba v narocju drzati lavorja - ja, take stvari se tudi dogajajo - konkretno v Kambodzi). Mislim, hladno za pop*****. Po moje tako hladno ni trenutno v Sloveniji... Dobro da sem podobne stvari predvidel ze prej in sem se dobro oblekel...

Chiang Mai je vec ali manj prijetno mestece. Danes sem prisel sem ze ob 6 zjutraj in kljub pomanjkanju spanja sem ze kmalu pohajkoval okoli... Da ne govorim o tem, da sem ob 11h zacel s kuharsko solo... sej je bilo fajn, okusno, samo kaj ko tega doma ne bom moral ponoviti... kot prvo ni vseh sestavin, kot drugo pa... pomanjkanje znanja... pravijo da vaja dela mojstra... bomo ze videli, najprej moram kdaj riz skuhat ne da bi se zasmodil :) Aja, jem pa "spring rolls", verjetno najboljsa stvar pa je bil danes zeleni curry s piscancem... sem dobil zraven tudi kuharsko knjigo, samo mislim, da mi vecino jedi ne bo uspelo ponoviti :(

Jutri se po vsej verjetnosti pricne tridnevni treking. Malo bolj turisticna varianta, saj nas bodo vec ali manj okoli prevazali z dzipi (spet, kao dzipi Suzuki Samuraji), malo se bo jahalo slone, malo se bo splavarilo in eno noc prespalo nekje na prostem pri domacinih. Je pa v okolici precej plemen, tako da bo znalo biti zelo zanimivo. Bomo videli, sicer je pa danes ponoci trznica v Chiang Maiu, in menda predstavniki teh plemen tudi tu prodajajo svoje izdelke... (predvidevam, da gre za dokaj turisticno zadevo). Let's be surprised... :)















2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Super. Ko prides nazaj, moras obvezno organizirati kaksno zurko s pojedino. Sestavine bomo pa na ebayu narocili ;-).

Srecno!
Rado

Friday, 15 December, 2006  
Blogger MatevzH said...

jaja... kdo bo pa kuhal... sicer sem dobil gratis kuharsko knjigo tega kar sem kuhal, ampak vseeno... je pa ta kuharska knjiga meni dejansko uporabna, saj je vse natacno doloceno in ne kot pri Jamie Oliverju, kjer je vse "po obcutku"... sestavine pa res, ebay :)

Saturday, 16 December, 2006  

Post a Comment

<< Home