Wednesday, December 06, 2006

Phnom Penh

Potim se. Soba je vroca, brez zraka. Nekako vrti se mi prizor iz filma The beach (obala), ko Leonardo de Caprio caka v Bangkoku na naslednjo akcijo in potem po nekem cudeznem nakljucju dobi pod vrata listek z mapo skrivne obale. Kot da bi prisel v totalno drug svet, ki je tako razlicen od umirjenega Laosa. Ma kaj Laosa, severa Kambodze... Mesto resnicno zivi, utripa, je vse to kar sem pricakoval... umazanijo, urejeni kaos in ogromno prahu... Eh, bluzim... malo delirious... je bil vceraj slovenski overdose tukaj, pa mi nekako to ne pase nekje dalec na drugem koncu sveta... in sem se moral umakniti...

Drugace pa... soba je 4US$. Povsod letajo scurki... fajn... tasty. Zjutraj en scurek nebogljeno lezi na hrbtu in miga... Zasvicam takoj ko se obrisem po tusu. Tale backpackerski district okoli jezera (ne vem iz glave imena, je pa smrdeca mlakuza polna komarjev, verjetno malaricnih) je resnicno ogaben, tuk tukovci vsiljivi, na vsakem metru vsaj trava ce ne kaj vec... Vseeno, hrana pa ni slaba, pa se dolgo je odprto...

Ampak vseeno... I like it... feel like home(pa ne me narobe razumet)... feel like in India... rad imam neurejeno urejeni kaos.... Tudi drugii deli mesta zivijo... in tudi kot glavno mesto precej bolje funkcionira od umirjenega Vietneana... vsaj zdi se mi tako.. .in tukaj bi brez problema prezivel vec dni, samo iz tega dela mesta bi bilo treba iti... npr. predel ob reki Sap je veeeeliko bolj privlacen in na koncu koncev tudi pristen... drugic :)

Drugace pa... imajo zanimivo trznico z enim kupom uporabne in neuporabne krame - Russian market - tako se imenuje, ker so menda rusi tja hodili kupovat na kile... (se zdej mi je malo zal, da si nisem kupil enega novega rukzaka, ki ga dobis za smesne denarje).

Poleg vsega tega vecina obiskovalcev Phonm Penha obisce tudi dva opomnika neprijetne zgodovine, povezana s Pol Potom in rdecimi kmeri - Polja smrti in zapor mucenja...

Eh... grem raje nazaj v sweaty hostel, sanjat o obali... Sicer pa... soncni vzhod ob hostlu je cisto romanticen... ce vsaj smrdelo ne bi in ce bi bil s pravo osebo...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home