Tuesday, December 12, 2006

Spet na poti - na sever


Tale plaza ti res da prevec za razmisljat... in potem ugotovis, da imas samo se priblizno 7 dni potovanja... In v planu imam se kratek ogled severa Tajske (ker en teden na plazi bi se mi zmesalo), zato imam sedaj kratek stopover v Bangkoku pred nadaljevanjem v Chang Mai, kjer me caka 3 dnevni treking. Ok, treking v velikih narekovajih, saj je tisto bolj vozenje okoli z dzipi...

Pravzaprav sem kar malo presenecen nad JV Azijo. Zaenkrat sem videl delcek treh dezel, ki sicer mejijo druga na drugo, so pa hkrati izredno razlicne. Laos me je resnicno ocaral, se posebno sever. Tja bo verjetno se treba iti. Bolj razvita od Laosa pa hkrati precej bolj hard-core za popotnike. Ceste so resnicno obupne, nekatere glavne prometnice so ziva groza... V spominu mi bo ostal Stung Treng, prvo mesto v Kambodzi, ki sta ga krasila Mekong in neverjetna umazanija (ter kuza, ki je okoli prenasal na pol mrtvo podgano). S samimi ljudmi nisem imel ogromno stika, vseeno pa so se mi zdeli bolj prijazni v Laosu. Vidi pa se, da je Kambodza izredno obremenjena s svojo ne tako oddaljeno preteklostjo, saj je prav vladavina Pol Pota povzrocila tako stanje...

Tajska je pa... khm... se popolnoma razlikuje... po razvitosti. Ko prestopis mejo je kot, da bi se na enkrat vse spreminilo. In se res spremeni. Kar naenkrat so ceste dobre (pa ravno sem se navadil na makadam in luknje na cesti), na cesti je ogromno avtomobilov, vse poteka hitreje, umazanije kar naenkrat ni vec... Sicer je vse nekoliko drazje, samo zato pac dostikrat dobis tudi boljso kvaliteto (no, ceprav na Ko Sametu tisti bungalov ni bil ravno vreden denarja - je bila pa ta nesreca, da sem bil tam ravno cez vikend in da je Ko Samet zelo popularen kot vikend destinacija med bangkocani).

Da ne govorim o glavnih mestih. Vientiene je laid-back mesto, brez pretiranega prometa in kaosa. Phnom Penh je kaoticno mesto z ogromno prometa in prahu v zraku. Vseeno pa dobis obcutek, da mesto zivi. Bangkok pa... zahodna metropola, kjer je skoraj vse spolirano... pa vseeno ima zanimiv pridih daljnega vzhoda...

In takole razmisljam... ja, Vietnam res zna biti naslednja destinacija...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home