Friday, December 01, 2006

Vientiene

Cas v Vang Viengu se pocasi izteka. Kajak je za mano, tudi fotooprema je prezivela v kajaku. Sicer sem se malo p*zdil na mojega krmarja (ki je bil ocitno se vecji neznalica od mene - ampak ok, decko je cisto vredu - sorry Djorje, i ja nisam neki biser), na koncu sva vse lepo speljala... sicer, so se tudiu dfruge posadke prevrnile, in je povsod razna tehnika ostala suha (razen pri paru, ki je pozabil zavezati vrecko). No, zvecer sem nekoliko zaglavil v enem lokalu in v pogovoru s Pjerotom in ostalo klapo, tako da je preostalo do busa za Vientiene le 2 uri... kar pomeni, prakticno nic... Eh, je bil vsaj powersleep v jutranjem busu... :)

Vientiene... zanimivo mestece, zeloooo umirjeno... Sicer je moja utrujenost tudi veliko botrovala k temu... Pravzaprav je to glavno mesto se bolj zaspano kot Ljubljana, ima pa res ene par stvari, ki so vredne ogleda!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home