Tuesday, July 05, 2005

Vrnitev odpisanih





Ker sva se bala, da nas na jezeru neznansko pogresajo, sva spakirala nahrbtnike in se odpravila cez hribe pesaka. Ker sva sla tja ze drugic pes, le da tokrat po pravi bljiznici in ne po t.i. slovenski poti, po kateri se pride skoraj v Ruando in nato cik caka po okoliskih hribih, sva tokrat porabila le dobri dve uri (se manj nazaj grede, ker nas je na poti ujel mrak). Seveda so nas na jezeru vsi pricakali z odprtimi rokami (bolj ali manj..?spet vi, go home?J J), se posebej so bile vesele mlade mamice, ker se je vrnila baby sitter (ponujena mi je bila celo stalna sluzba, mogoce pa bi lahko odprla svojo pre-nursery, otrok je tu veliko?problem bi bil le boren zasluzek). Da ne bo kdo mislil, da sem popolnoma pozabila na sluzbo?v lokalnem casopisu stalno spremljam oglase in ze razmisljam, kako bi se lahko povezali z tukajsnjim bancnim zdruzenjem in institutom ter priredili kaksen seminar. G. Luketic bi bil vsekakor zelo dobrodosel, saj ugandske banke nerade sprejemajo dolarske bankovce, ki so starejsi od leta 2000, ker njihovi zaposleni niso usposobljeni za prepoznavanje ponaredkov (jaz pa imam kar nekaj takih bankovcev s seboj L). Nasla sem tudi idealen kraj za konference..na jezeru imajo konferencni center in skoraj dokoncan hotel (no, med tem bi lahko prespali v katerem od ostalih stevilnih bolj ali manj luksuznih nastanitev okoli jezera).

Da ne bom vsega jaz povedala o danasnjem dnevu, prepuscam besedo..upam, da ne bo to moje zadnje javljanje.

Pozdravcek,

Vlasta

0 Comments:

Post a Comment

<< Home