Monday, December 18, 2006

Bangkok cruisin


Zadnji dan v Bangkoku. Pravzaprav zadnja dva dneva, saj je bus prisel ze v nedeljo ob 6h zjutraj. Sej je bil OK, ampak sem nekoliko izven tajskega standarda tudi po VIP merah :)

No... kot prvo, da ne bo pomote... Fotka ni iz Bangkoka ampak iz "krizarjenja" po Tonle Sap v Kambodzi, in ker mi je vsec sem jo pac moral nekam dati :) Za konec..

Bangkok je zanimiv. Lahko se sprehajas ure in ure in vedno vidis kaj novega. Samo ven je treba iz backpackerskega zavetisca, oz. Khaosan road, ki je podobna tistemu v Phnom Penhu, samo malo manj dodgy... Zato pa tajke v minicah vabijo v precej lokalov, in predvidevam da se brez problema tudi tu dobi druge usluge in ne samo masazo (ok, sex turizma je na Tajskem ogromno, in tudi ce si slep mu tezko ubezis - samo o tem kdaj drugic)... Sej ulica je OK, samo se ti zmesa, ce vsaj malo ne pokukas ven...

Vceraj sem obiskal tudi shopping district Bangkoka (ja vem, bozicno nakupovanje). Za kontrast, najprej poulicni market v Chinatownu, kjer je body contact nujno potreben, saj se je treba riniti skozi mnozico ljudi. Potem pa se supermarket v Siam okrozju, kjer dela klima 100 na uro (pravzaprav je tam supermarket ob supermarketu - in to vec kilometrov - imam obcutek da se ljudje hodijo predvsem hladit in druzit, podobno kot Braziliji). Da ne govorim o tuktuk voznji nazaj na mojo backpackersko ulico... kljub temu da smo imeli tri kolesa, smo kar nekaj casa preziveli na dveh... nooorci...

Sem pa danes zakljucil dan na najlepsi mozni nacin... soncni zahod ob reki, na bangkoski univerzi (ne vem, mogoce je to znamenje, da moram dokoncat magisterij)... zdej pa bo treba pocasi zapravit se preostale bahte (kar niti ne bo tezko), spakirat se zadnjo kramo v ze tako pretezak nahrbtnik in odrinit na letalisce...

Torej... bilo je lepo. Vendar se je treba vrniti v realnost... ali pac ne???

Bangkok, nasvidenje do naslednjic... Ma, kaj... Azija, se se bomo videli :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home