Wednesday, December 20, 2006

Spet doma


"Spet doma,
tam glasneje govorijo,
spet doma,
tam hitreje pijejo.
Spet doma,
tam pozdravljajo glasno,
to je vas,
to je vas,
morda zato !"


Heh... spet doma... nazaj v realnost... :) Sicer pa, takih transferov bi jest se... zakaj? China Airlines so se mi spet priljubili... pa ne zaradi dobre hrane, marvec zato, ker letalo ni bilo polno in sem se lahko zleknil na 4 sredinske sedeze... bolje kot business class, temu se rece uzivancija... 12 ur je minilo, kot da bi trenil z ocesom... Na Alitalia so neki strajkali, ceprav mi ni bilo jasno kaj in kako... ampak ok, glavno da je slo letalo pravocasno... Tokrat so se izkazali tudi na italijanskem letaliscu, saj mojega rukzaka niso zgubili in se je celo pripeljal drugi na tekoci trak...

Edino nekaj se je zgodilo, odkar sem se odklopil z azijske hrane... nekoliko lacen sem... ze v Rimu na letaliscu sem pozrl eno porcijo paste in cetrtino pice... danes za zajtrk dve veliki sirovi zemlji... in tako dalje... ocitno so bili nudli res hranljivi... :) Ce ne bi v Ljubljani skoraj laufal z 20kg v rukzaku na vlak bi verjetno zmazal se en velik in masten burek... njam...

In danes prvi sluzbeni dan... jet lag povzroci, da se zbudim ze ob 4h... nato pa par sestankov in "samo" cirka 300 mailov brez spama... fajn... :)

Jutri je nov dan...
sicer dopusta sedaj ne bo 6 mesecev, bom pa po glavi mlel Micro$ slogan za Windowse "Where do you want to go today"...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home