Saturday, December 06, 2008

Buenos dias Chile

Pa smo tukaj. Na poti spet po 18 mesecih in po priblizno 23 urah premetavanja po letalih in letaliscih. Ampak OK. Adria je bila tocna v Zurichu. In letalisce me je res presenetilo, saj je glavni terminal res kul, tisti "mednarodni" s katerega smo pa mi leteli pa malo manj (zalogo angleskih knjig imajo resnicno slabo)... Svicarji so se izkazali tudi pri letu, tak da je bil let cisto prijeten ob zvrgolenju stevilnih sopotnikov iz Brazilije (ja, do Sao Paola je bilo cisto polno, potem pa se je letalo spraznilo). Je bil pa prav poseben obcutek leteti cez Ande, ki so tukaj (sredi poletja) se seveda precej zasnezeni... Pa ze dolgo casa nisem slisal ploskanja ob pristanku :)

Prvi stik s Santiagom je bil podoben kot tudi v drugih latinskoameriskih mestih. Relativno vroce (ceprav proti Braziliji je tukaj prav mraz), zunaj pa tecnarijo stevilni taksisti. Vglavnem vrvez. Zacuda sem si narocil tudi prevoz iz hostla, vendar... nekdo pac ni pogledal kje ga mora iskati in ni imel pojma kaksen kombi iskati :))) Ker se ne najdemo, grem zato lepo po gorenjsko najcenejso varianto :) bus in metro. In oboje me ze takoj preseneti. Urejeno, cisto, in zelo prijazni ljudje. Ce odstejem taksiste, ki so bili nadlezni pa so ostali zelo prijazni. Sicer je moje znanje spanscine malo omejeno (mam mesanico portugalscine in francoscine s kako redko spansko besedo), se pa ne sekiram, saj mi gre vsako uro bolj. Na info tocki sem se zmenil (ne, niso govorili anglesko), isto na busu, karto sem tudi kupil za na sever...Vredi, to bom v ponedeljek videl kam se bom pripeljal... :)))

Prijazne ljudi sem ze omenil. Druga stvar, ki me je res presenetila pa je dejstvo, da je to zelo mlado mesto. Ne vem, obcutek imam, da je ogromno mladih. Vsaj na ulicah, v sopingu, na metroju... povsod... Vidi se, da je tukaj pomlad in bo kmalu poletje, in to je tudi cas ko vrabcki civkajo...

V Santiagu je tudi precej zelenih povrsin, vsaj ob reki. In to je fajn. Poleg tega nimam obcutka, da bi bili tukaj tako paranoicni (upraviceno ali ne) pred kriminalom kot so v Braziliji ali pa v Limi. Kar je tudi fajn. Nasploh sem se pa moral ene parkrat uscipniti, da sem se sploh zavedel, da sem v juzni ameriki. Brez problema bi bilo lahko to kako vecje mesto v Evropi...

Ok, da ne bom predolgo... Priletel sem v pomlad/poletje, tukaj je bilo cez dan zelo znosno (tko, od prsta enih 25-28C), vreme prekrasno, okolica pa tudi zanimiva... Je sicer malo smoga, tak da vidljivost ni nekaj bas, ampak meni se ne zdi toliko hudo... Danes mi tudi ni ratalo z gondolico naokoli po bliznjih hribih, no, pa imam vsaj cilj konec potovanja...

Plani za naprej. Kolikorkoli je Santiago lep, imam tokrat samo 3 tedne casa, tako da... jutri sibam naprej, pa si ga potem bolj ogledam na koncu potovanja... Naslednjic se bom pa verjetno javil ze iz San Pedro de Atacama, dalec na severu. Karto za bus cama ze imam, tako da mi ni resitve... Ne vem pa, kdaj bom malo pocival... :)

Aja... je pa 4 ure razlike s Slovenijo... kar pa niti ni tako hudo... :))) Jah, svinja sanja kukuruz... Se vidi, da se mi ni prevec dogajalo danes, tak da neumnosti pisem. Res je pa ena zadeva. Zaenkrat mi se ni kliknilo v "travel mode"... Do Bolivije bo ze...


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

U, San Pedro... Obvezno pojdi na vsaj na gejzirje, pa navadi se piti litre in litre vode...

V Santiagu pa priporočam obisk tiste vasi z rokodelskimi izdelki... Sem pozabil, kako se ji reče, nekje na severu je...

Več nasvetov: http://blog.klinc.info/archives/category/potovanja/cile

Sunday, 07 December, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Po delovnem vikendu in jutranjem drsanju ledu z avtomobilskih stekel se prav prileže tole branje.

Uživaj!

LP
Rado

Monday, 08 December, 2008  
Blogger Unknown said...

Ja tale trg pa na hito zgleda ko Lago de Machado v Riu..jst bi tut na vročeeee

Wednesday, 10 December, 2008  

Post a Comment

<< Home