Thursday, December 11, 2008

Gejzirji, jezera in se kaj...

Ker je Cile se ena izmed tistih dezel, kamor brez avtomobila ne mores, je bilo treba vzeti tour za ogled. Tako sem sel v zadnjih dveh dnevih na dva taka izleta. Gejzirji El Tatio so res zanimivo dozivetje. V polspancu se poberes iz postelje ob 4h zjutraj in zunaj na hladu cakas minibus, da te pobere... Trpljenja se ni konec, saj v cisti temi, voznja na slabi cesti traja dve uri... In zbudis se na temperaturi -10C, na visini 4300m (tukaj cilenci pravijo, da so to najvisji gejzirji, vendar ze ce malo pogledas po LP Bolivija, so tam menda se visje) :))) Sele ko posije sonce se malo otopli, kljub temu pa je kar mrzlo... Najbolj pogumni se pa ob soncem vzhodu sli v bliznji bazen, ogrevan z vodo iz gejzirjev... Nisem bil med njimi, ker se mi res ni dalo slaciti ob svinjsko nizkih temperaturah...

Drugi dan pa se en "turisticni" ogled bliznjega salarja in jezer na altiplanu... Bilo je lepo, moram pa priznati, da nisem bil ne vem kako navdusen. Poleg tega bom veliko podobnih stvari videl tudi na poti v Bolivijo... Ampak vseeno... bilo je kar fajn, koncno sem videl flaminge v naravi, pa Vicune (neke vrste andsko srnjad).

Tako... hasta luego... verjetno tekoce ne bom vec objavljal fotk iz Bolivije, saj se mi je pokvaril citalec kartic... tak da... :))) Sem pa bil tudi len in neodlocen, tako, da sem zamudil petkovo turo za Salar de Uyuni oz. Bolivijo... Torej, grem v soboto... kar pomeni, da bo treba jutri prelenariti se en dan v San Pedru, potem pa malo pohiteti, da izvedem nacrt in pridem nazaj do Santiaga pravocasno...

Jutri bom verjetno iz cistega dolgocasja objavil se en post, upam, da bom do takrat malo bolj naredil nacrte za naprej... :)))

















0 Comments:

Post a Comment

<< Home