Saturday, December 27, 2008

Hasta la vista America...

Takole... avtobus me je pripeljal mimo nacionalnih parkov Sajama in Lauca, vulkanov, jezer polnih flamingov in planjav cred lam v Cile... Zacuda je cesta kar naenkrat postala slabsa (ja, bolivijci so zgradili vsaj eno dobro cesto, cilencem pa to itak ni v interesu), na meji pa zelo striktna kontrola s cilenske strani... V obratni smeri stevilni tovornjaki polni odrabljenih cilenskih avtomobilov in avtobusi polni cilencev s tehnicno robo... kot da bi bil na kaki yugo meji pred 20 leti...

Kljub neverjetni pokrajini sem vesel, da sem nazaj v civilizaciji... Nasel sem perfekten hostel za stopover - Sunny days Arica, ki ga vodi novozelandec, ki je zaradi ljubezni ostal v teh krajih. Poleg tega, da je v blizini plaze je notri zanimiva druscina sopotnikov... Tako smo imeli bozicno vecerjo v avstralsko-novozelandski-ameriski-nemsko-svedski druscini... Vsak je nekaj kupil in pripravil (jest sem se izkazal z ze pripravljenim sladoledom za desert), ampak vecerja je bila pestra in okusna... Prav fajn si je bilo pogreti kosti na toplem soncku... In naslednji dan mi je bilo kar zal, da odhajam naprej. Fenomenalni zajtrk, odlicna druzba, in dan je hitro minil... Pa se v pristaniscu imajo celo kolonijo morskih levov in pelikanov, ki se mastijo ob ostankih rib, ki jih cistijo ribici...

Poleg vsega sem se odlocil kar leteti iz Arice v Santiago, saj so mi tri ure in pol leta nekoliko bolj ustrezale kot pa 28 ur avtobusa... Poleg tega je bila cena ista :)))

Ja, potovanja je skoraj konec. Jutri letim nazaj proti domu, in tokrat se kar veselim. Sej, v Arici bi ostal se par dni ob plazi, vendar me je vreme v La Pazu toliko psihicno dotolklo, da se veselim odhoda domov. In zadnji dan v Santiagu sem prav uzival. In Santiago je se enkrat dokazal, da je pravzaprav zelo evropsko mesto. Malo sem se potikal po hribckih ter gondolah, sprehajal po dolgih ulicah, uzival v lokalcih Providencie, gledal mumije v muzejih, ... bilo je fajn... Tudi na potovanju je bilo fajn... videl sem skoraj vse kar sem si zadal, bil sem z lastnimi mocmi na vulkanu, naucil sem se gledati zvezde in se kaj...

Ampak vseeno... gremo domov... hasta la vista America... se se vidimo... :))) Prej ali slej...






































0 Comments:

Post a Comment

<< Home