Friday, December 12, 2008

... in pocivajmo v Cilu se en dan...

Pravzaprav nimam kaj veliko za povedati... za se en dan sem obtical v San Pedro de Atacama... in ker je bilo vroce, soncno in nasploh nobenega bazena v blizini sem sel na eno "aklimatizacijsko" turo...

No, aklimatizacijska tura je bila izlet na bliznji vulkan, na visino cirka 5600m nad morjem. Ocitno sem se v zadnjih dneh kar solidno aklimatiziral, tako da mi danes ni bilo problema hoditi 3 ure in tistih 600 in nekaj visinskih metrov (ja, z avtom se je pripeljalo na skoraj 5000m, saj gor vodi stara rudarska pot - ah, so bili norci ti rudarji. Zdej pa to pot vec ali manj uporabljajo astronomi, saj se v blizini gradi najvecji center za opazovanje zvezd na svetu...). Tokrat je bila dobra druzba, tako da je vzpon hitro minil...

Takole... bilo je hladno. Bilo je vetrovno. Bilo je zabavno. In bilo je fajn... :)

Dovolj o tem. To je moje zadnje oglasanje za xx dni... Jutri grem v Bolivijo cez salar de Uyuni. Potem do Sucreja, kjer me naslednji cetrtek caka letalo v La Paz (ja, raje sem kupil letalsko za 70US$ kot pa da bi se 16-20 ur fijakal po bolivijskih cestah). Kako naprej? Bomo videli...










0 Comments:

Post a Comment

<< Home